Kampánykommunikációs Minikurzus
15 990 Ft
Vállalkozóként sokszor érezhetjük, hogy a marketing kampányok tervezése és a mögötte lévő kommunikáció lehetetlen küldetésnek tűnik… Hogyan mondjuk el a történetünket? Hogyan érjük el hatékonyan a célcsoportunkat? Hogyan tervezzük meg, mikor és hol szólaljon meg az üzenetünk? És mi a helyzet az értékesítéssel?
Ebben a minikurzusban nemcsak az elméletről beszélek, hanem gyakorlatban is bemutatom, hogyan tervezd meg a kampányidőszak kommunikációját, hogyan építsd fel a kampány naptárad és hogyan hozz létre eredményeket hozó posztokat, hírleveleket. Ehhez segítségül hívom egy korábbi sikeres kampányom, ami alapján te is gyakorlatba tudod ültetni az egyes kommunikációs lépéseket.
A minikurzus tematikája:
- Elmélet a kampányokról és azok felépítéséről
- Hogyan tervezz meg egy kampányt?
- Kampánykommunikáció a gyakorlatban (content calendar, témabuborék, így épülnek fel a posztok)
- Hírlevél stratégia – valódi kampányban kiküldött levelek elemzése
- Hogyan hangolj össze mindent?
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Értékelések
Még nincsenek értékelések.