Kampánykommunikációs Minikurzus

15 990 Ft

Vállalkozóként sokszor érezhetjük, hogy a marketing kampányok tervezése és a mögötte lévő kommunikáció lehetetlen küldetésnek tűnik… Hogyan mondjuk el a történetünket? Hogyan érjük el hatékonyan a célcsoportunkat? Hogyan tervezzük meg, mikor és hol szólaljon meg az üzenetünk? És mi a helyzet az értékesítéssel? 

Ebben a minikurzusban nemcsak az elméletről beszélek, hanem gyakorlatban is bemutatom, hogyan tervezd meg a kampányidőszak kommunikációját, hogyan építsd fel a kampány naptárad és hogyan hozz létre eredményeket hozó posztokat, hírleveleket. Ehhez segítségül hívom egy korábbi sikeres kampányom, ami alapján te is gyakorlatba tudod ültetni az egyes kommunikációs lépéseket.

A minikurzus tematikája:
  1. Elmélet a kampányokról és azok felépítéséről
  2. Hogyan tervezz meg egy kampányt?
  3. Kampánykommunikáció a gyakorlatban (content calendar, témabuborék, így épülnek fel a posztok)
  4. Hírlevél stratégia – valódi kampányban kiküldött levelek elemzése
  5. Hogyan hangolj össze mindent?

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Kampánykommunikációs Minikurzus” értékelése elsőként

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.