Kampánykommunikációs Minikurzus

14 990 Ft

Vállalkozóként sokszor érezzük, hogy a marketing kampányok tervezése és azok mögötti kommunikáció összetett dzsungelként tűnik fel előttünk. Hogyan mondjuk el a történetünket? Hogyan érjük el hatékonyan a célcsoportunkat? Hogyan tervezzük meg, mikor és hol szólaljon meg az üzenetünk?

Ebben a rövid, ám rendkívül hasznos tanfolyamban nemcsak az elméletről beszélünk, hanem gyakorlatban is bemutatom, hogyan tervezzük meg a kampányok kommunikációját, hogyan építsük fel a kampány naptárat és hogyan hozzunk létre eredményeket hozó posztokat és hírleveleket.

A minikurzus tematikája:
  1. Elmélet a kampányokról és azok felépítéséről
  2. Hogyan tervezz meg egy kampányt?
  3. Kampánykommunikáció a gyakorlatban (content calendar, témabuborék, így épülnek fel a posztok)
  4. Hírlevél stratégia – valódi kampányban kiküldött levelek elemzése
  5. Hogyan hangolj össze mindent?

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Kampánykommunikációs Minikurzus” értékelése elsőként

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .