Kampánykommunikációs Minikurzus

15 990 Ft

Vállalkozóként sokszor érezhetjük, hogy a marketing kampányok tervezése és a mögötte lévő kommunikáció lehetetlen küldetésnek tűnik… Hogyan mondjuk el a történetünket? Hogyan érjük el hatékonyan a célcsoportunkat? Hogyan tervezzük meg, mikor és hol szólaljon meg az üzenetünk? És mi a helyzet az értékesítéssel? 

Ebben a minikurzusban nemcsak az elméletről beszélek, hanem gyakorlatban is bemutatom, hogyan tervezd meg a kampányidőszak kommunikációját, hogyan építsd fel a kampány naptárad és hogyan hozz létre eredményeket hozó posztokat, hírleveleket. Ehhez segítségül hívom egy korábbi sikeres kampányom, ami alapján te is gyakorlatba tudod ültetni az egyes kommunikációs lépéseket.

A minikurzus tematikája:
  1. Elmélet a kampányokról és azok felépítéséről
  2. Hogyan tervezz meg egy kampányt?
  3. Kampánykommunikáció a gyakorlatban (content calendar, témabuborék, így épülnek fel a posztok)
  4. Hírlevél stratégia – valódi kampányban kiküldött levelek elemzése
  5. Hogyan hangolj össze mindent?

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Kampánykommunikációs Minikurzus” értékelése elsőként

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .