A profi posztoláshoz elengedhetetlen az, hogy megismerd a közösségi média felületeit. Nem elég csak képeket, szövegeket és videókat közzétenni, tisztában kell lenni azzal, hogy melyiket mikor érdemes használni. Azt sem lehet kizárni, hogy mindegyikben sikeres lehetsz, de előfordulhat az is, hogy 1-2 helyen találod meg a célközönséged. Megmutatjuk most, hogy érdemes posztolnod Instagramon, TikTokon és LinkedIn-en!
Profi posztolás Instagramon
A profi posztolás az Instagramon is lehetséges. Ezen a felületen egyszerűen és könnyedén kapcsolódhatsz a követőiddel. Kérdésekkel, képekkel, videókkal tudod őket interaktivitásra bírni, amelynek során hasznos visszajelzést kaphatsz akár a termékedről, akár a márkádról, de magáról a kommunikációdról is. Itt szakmai és privát képeket is megoszthatsz, amit szeretnél, tényleg rajtad áll, de az Instagram az egyik legjobb eszköze annak, hogy megfelelően bemutasd magad és a céged. Fontos a hashtagek használata, valamint az is, hogy a posztolásod folyamatos legyen. Használhatod a Story funkciót is, bejelentkezhetsz élőben is, de a Reels videók megosztása is nagy segítség a kommunikációban és persze az elérésben! A profi posztolás Instagramon megfelelő keretek között rengeteg követőt és vásárlót hozhat!
Profi posztolás LinkedIn-en
A profi posztolás LinkedIn-en sem megvalósíthatatlan feladat, mindössze egy kis elkötelezettség, kitartás, és természetesen szakmai tudás szükséges hozzá. Ezen a felületen az iparágad képviselői, leendőbeli és egykori munkavállalóid értesülhetnek a cégedben végbemenő változásokról. Itt a szakmai kapcsolatok építése az elsődleges kulcs, úgyhogy ennek megfelelően kell kialakítanod a posztjaidat. Újdonságok, aktualitások, szakmai tartalmak gyűjtőhelye ez a felület, itt tájékozódhatsz a versenytársaidról, valamint a partnereidről is. Ennek köszönhetően bővítheted az alvállalkozóid körét, szerezhetsz új munkatársakat, vagy kapcsolatba léphetsz olyan emberekkel, akik hasznosak lehetnek a számodra. Itt is elengedhetetlen a folytonosság, ha nincs újdonság, akkor ossz meg valami szakmai tudást, ami érdekes lehet a követőid számára. Képek, videók formájában bármit megjelentethetsz, valamint könnyedén átirányíthatod őket akár a weboldaladra vagy blogodra. A profi posztolás lényege, hogy megtaláld a hangod és könnyedén kommunikálj mindenkivel, aki érdeklődik irántad vagy a terméked/céged iránt.
Profi posztolás TikTokon
A TikTok az utóbbi időben hatalmas tömegeket mozgat meg, köszönhetően a rövid, gyors vágású videóinak, amelyek milliók számára jelentenek kikapcsolódást és elköteleződést. A platformon folyamatosak a „kihívások”, mindig van valami új trend, amire lehet egy új videót készíteni. Ezeknek köszönhetően akár úgy válhat a márkád és a terméked elismertté, hogy jóval kevesebb energiát és időt fektetsz a marketingbe, mint gondolnád. Ahhoz, hogy népszerűvé válj és követőket szerezz, humorosnak és kreatívnak kell maradnod. Figyeld meg a népszerű tartalomgyártókat, hogy ők, hogy kommunikálnak, miket használnak, és próbáld ki te is a videógyártást. Ez a platform is egyre elterjedtebbé vált az utóbbi időben, így itt is sok követőt és vásárlót szerezhetsz megfelelő kommunikációval. Csak olyan trendeket valósíts meg, amik azonosulnak veled és a cégeddel!
Tanulj meg profin posztolni!
Az Online Akadémia Posztolj Profin Mesterkurzusa éppen azért jött létre, hogy az olyan vállalkozóknak segítsünk, akik kicsit elveszve érzik magukat a közösségi média világában. Itt megtanulhatsz stratégiát építeni, szöveget írni, és elmélyülhetsz a különböző social media felületek között. Legyen szó Instagramról, TikTokról, vagy épp LinkedIn-ről, ezen a tanfolyamon bővítheted a tudásod, ami a későbbiekben is a hasznodra lesz.
Milyen formában tanulhatsz majd?
- Örök hozzáférésű videós tanfolyam: tanulj a saját tempódban, amikor csak szeretnéd.
- Rugalmas tanulási felület: bárhonnan elérheted a tanfolyamot, hiszen csak a belépési azonosítóidra lesz szükséged.
- Visszanézhetőség: bármikor visszanézheted az egyes részeket, ha a későbbiekben felmerülne kérdésed az adott felületről.
- Rövid és érthető anyagok: a könnyedén befogadható, 15-40 perces anyagokkal szó szerint belevetheted magad a témák közepébe.
- Gyakorlati képzés: a képzés során valós gyakorlati példákon keresztül ültetheted könnyedén a gyakorlatba a megszerzett tudást.
- Puzzle: az alapoktól tanulhatod meg a stratégia készítését, így végre minden marketinges kirakós a helyére kerül majd.