Posztkiemelés és Hirdetéskezelő – Mi a különbség?

Szolgáltatás alapú vállalkozóként, webshop tulajdonosként bizonyára már Te is használtad a bejegyzés kiemelés lehetőségét, ha épp egy fontos ajánlatodat szeretted volna eljuttatni még több potenciális érdeklődőnek.

Ha azonban ennél hatékonyabban, gyorsabban és ezáltal eredményesebben szeretnéd eljuttatni az üzeneted a célközönségedhez, akkor inkább a Facebook hirdetéskezelőjét használd. Mondom is, hogy miért.

Elsősorban azért, mert a bejegyzés kiemelés esetén minden szempontból kevesebb lehetőséged van a beállításokat tekintve. Vegyük például a konkrét célzásokat: ha az üzleti Facebook oldaladon lévő célzási lehetőségeket nézzük, akkor ebben az esetben csak 3 féléből választhatsz:

  • több üzenet
  • több aktivitás (azaz reagálás, hozzászólás, megosztás)
  • több hívás.

Azaz nincs is lehetőséged arra, hogy professzionális módon a saját brandedet tükröző landing oldalakra, termékoldalakra irányítsd az érdeklődőket, ahol még több releváns információt tudsz megosztani velük. Ebben az esetben a Facebook kvázi nem is ad lehetőséget arra, hogy a platformon kívül gondolkozz.

hirdetéskezelő

Aztán az Instagram felületén belül lévő bejegyzés kiemelés sem tartogat ennél sokkal cizelláltabb lehetőségeket:

  • több profilfelkeresés
  • több webhelyfelkeresés
  • több üzenet
  • több érdeklődő.

Szóval valljuk be, a kampánycélok lehetőségei finoman szólva is korlátoltak.

Aztán, ha tovább megyünk, a következő, amiben megint csak szűkös a választék, az a célközönségek pontos beállítása. Mindkét platformnál csak hideg közönséget használhatunk valamilyen szűkítéssel: érdeklődési körök, földrajzi, vagy korcsoportos szűkítéssel. Ráadásul párhuzamos tesztelésre sincs lehetőség e téren.

Ezzel szemben a Facebook erre a célra kialakított hirdetéskezelőjét használva már sokkal szofisztikáltabb opciók közül választhatunk kampánycélok, célközönségek és további tesztelések kapcsán is.

A szolgáltatás alapú vállalkozók egyéni konverziókat létrehozva használhatják egyedi linkjeiket a még pontosabb optimalizálás és költséghatékonyság érdekében. Professzionális hatást kelt eleve egy saját weboldal, amely igényesen és célzottan tárja a közönség felé a releváns információkat, fontos üzeneteket.

Emellett pedig nemcsak hideg, hanem meleg és hasonmás célközönséget is használhatunk, így jóval nagyobb mozgásterünk van a potenciális érdeklődők gyűjtésére. Ezen kívül pedig arra is lehetőségünk van, amit sokan figyelmen kívül hagynak, hogy kizárjunk olyan közönségeket, akiknek például már feleslegesen jelenik meg a hirdetésünk, így nem fizetünk azért külön és őt sem terheljük kevésbé releváns információkkal. Például, akik nemrég vásárolták meg az ominózus termékedet, vagy rendelték meg a szolgáltatásodat, őket minden további nélkül kizárhatjuk, költség hatékonnyá téve a hirdetéseinket.

Ha szeretnél többet megtudni arról, hogy a vállalkozásodra szabottan hogyan tudod kihasználni a Facebook hirdetéskezelőben rejlő lehetőségeket, hogyan tudod elérni és vásárlásra bírni a közösségedet, akkor csatlakozz valamelyik induló csoportunkhoz és tanuld meg Te is a használatát egy 5 hetes kurzus keretein belül!

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .