Örökzöld posztötletek – témák, amivel nem lőhetsz mellé

Szerencsére vannak olyan posztötletek, amik minden oldalon megállják a helyüket, legyen szó szépségszalonról, ügyvédi irodáról, vagy éppen egy étteremről. Ezeket minden évben újra elő lehet venni, színesítve ezzel az egyedi megjelenéseket. Lássuk, mik azok, amivel egészen biztosan nem lősz mellé a vállalkozásod social media felületén.

Posztötletek ünnepekre – minden, amire emlékezhetünk

Az egyik klasszikus örökzöld posztötlet az ünnepekre való emlékezés. Itt szóba jöhet tényleg minden: a nőnaptól elkezdve a karácsonyon át egészen az augusztus 20-áig mindent meg lehet ünnepelni. Azért arra mindenképp ügyelj, hogy a megemlékezés passzoljon a vállalkozásod témájához. Minden esetben kreatívan közelítsd meg a posztolást, ne vedd félvállról még akkor sem, ha nem terméket vagy szolgáltatást promotálsz. Készülj fel előre a húsvétra, a nőnapra, valamint minden olyan klasszikus ünnepre, amit szeretnék megmutatni a követőid számára.

Sok vállalkozás esetén felmerül ilyenkor, hogy vajon mennyire lehet ilyen esetben használni a stockfotókat? Igazából ez is attól függ, hogyan tudod átadni a céged üzenetét egy olyan fotó használatával, amit nem te készítettél. Például egy autókereskedés esetén március 15-én bátran használj piros, fehér és zöld autókat még akkor is, ha nincs mindegyikből éppen a telephelyeden. Étteremvezetőként nyugodtan posztolj augusztus 20-án friss kenyeret, dekorosként pedig szinte kimeríthetetlen a tárházad ilyen esetekre.

Új termék bemutatása – posztötletek, amiket mindenképp mutass meg

Egy új termék vagy szolgáltatás bemutatása szinte kötelező a közösségi médiában, így nem véletlenül kapott helyet az örökzöld posztötletek között. Ha gyártóként teszed közzé ezeket a képeket, ügyelj arra, hogy minden esetben jól látható módon helyezd el az új terméket a képeken. Készíthetsz sejtelmes, beharangozó posztokat is, amik generálják a nézettséget, de azonnal is megmutathatod az új szolgáltatást vagy modellt.

Ha forgalmazóként teszel közzé bejegyzéseket a social mediában, akkor nagyon fontos, hogy kövesd a cég által megadott szabályokat. Ez vonatkozhat a poszt hosszúságára, kinézetére, vagy a bevezetés dátumára is. Előfordulhat, hogy a konkurencia termékeit is árulod, ilyen esetben jól elkülöníthető posztot hozz létre. Ez azt jelenti, hogy ne egyezzen például a színskála és több nap is teljen el a két bejegyzés között. Ezért is érdemes a gyártókkal jó előre egyeztetni, hiszen ha van egy meghatározott stratégiád hónapra lebontva, akkor egyszerűbben tudsz te is változtatni akár új termék bevezetése esetén is.

Új csapattag, évforduló, dátum, ami fontos a cég életében

Az emberek szeretik tudni, hogy kik vannak a márkák, vállalkozások mögött. Az, hogy bemutatod a csapattagokat, megosztasz róluk belső információkat szintén a jó posztötletek sorát erősíti. Ehhez köthetőek még az évfordulók, az olyan megbízható csapattagok, akik több éve erősítik a csapatot, vagy akár beszállítók, partnerek, akikkel már hosszú a munkakapcsolatod. Nem is gondolnád, hogy ezek milyen pozitív hatással vannak a követőid elköteleződésére, valamint a megítélésedre. Ossz meg minden fontos évfordulót, ami szerinted social media kompatibilis.

Ilyen esetben viszont nem szabad semmilyen esetben sem stockfotót használnod. Évforduló, névnap, születésnap esetén használj saját magad vagy a kollégáid által készített képeket, amik bensőséges viszonyt mutatnak meg a követők számára. Sokkal jobban meg tudod mutatni a cégednél fennálló hangulatot egy remek csapatfotóval, mint egy az internetről szedett tortával. Ez nem csak a vevőid számára lesz szimpatikus, de akár új vásárlókat, vagy éppen munkatársakat is szerezhetsz egy jól időzített és elkapott pillanattal.

Az Online Akadémia Social Media Minikurzusán megtanulhatod, hogyan érdemes jól és hatékonyan posztolni. Ezeket egyszerűen elsajátíthatod és utána már könnyedén és gyorsan oszthatod meg az örökzöld posztötleteidet az összes felületen, amit kezelsz. Szerezz gyakorlatias tudást pár óra tanulással és találd meg a saját hangod a social media világában!

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .