A kiszervezett marketing tevékenység manapság már nem új keletű. Számtalan olyan cég működik együtt szakemberekkel, akiknek egyébként is van külön marketingosztályuk. A posztok, blogok, landing oldalak kezelése teljesen új szemléletet igényel, és nem biztos, hogy ez minden csapatban elérhető. Milyen szolgáltatásokat tudunk mi számodra biztosítani és milyen a munka velünk együtt?
Kiszervezett marketing – mindent az alapoktól kezdve!
Kiszervezett marketing esetén fontos, hogy a marketing ügynökség, vagy a szakértők, akik veled dolgoznak, minden információmorzsát megkapjanak a céged működéséről. Lehet neked evidens, hogy milyen színeket használhattok a kommunikáció során, de az új emberek csak egyfajta árnyalatot láttak eddig a posztjaitokban. A legjobb, ha összegyűjtöd nekik azokat a fontos anyagokat, amikből megtudják például a grafikai követelményeket.
Ha velünk együtt dolgozol, akkor ki kell majd töltened egy kérdőívet, amelyben különböző kérdésekre válaszolsz majd. Ebből mi megtudhatjuk, hogy milyen módon kommunikáljunk a követőiddel, milyen posztokat szeretnél és milyen felületeken fogunk megjelenni. Ezek elengedhetetlenek ahhoz, hogy jól működjön a kampányod, hiszen nekünk ismernünk kell azokat, akik vásárolnak tőled, vagy potenciális vásárlót jelentenek. Tulajdonképpen egy kis célcsoport elemzést végzünk a Te segítségeddel. Emellett pedig megismerjük a rendszereidet, és igény esetén egy kis bemutatást is várunk tőled, hogy könnyedén elsajátíthassuk a működésüket.
Kiszervezett marketing – közös munka, közös célokA kiszervezet marketing csak akkor működik, ha mindkét fél együttműködő. Ha te nem akarod kiengedni a gyeplőt a kezedből, ragaszkodsz ahhoz, hogy mindenbe beleszólj és nem igazán tudod, hogyan segíthetnél a szakembereknek, akkor nem fog működni az egész. Ugyanez vonatkozik a marketing munkatársakra is, hiszen, ha nem proaktív, nincsenek jó ötletei, berögzött mondatokat és képeket használ, akkor nem lesznek kreatív a posztjaid, cikkeid megjelenése. Fontos, hogy egymásra találjatok már az első alkalommal, hiszen így egyszerűbben zajlik majd a munka, könnyebben tudtok jó ötleteket érvényesíteni, és te is hátradőlhetsz, hiszen jó kezekben vannak a felületeid.
Mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy gyorsan és zökkenőmentesen haladjon a közös együttműködés. Előre egyeztetünk a posztjaid tartalmáról, hogy azok mikor fognak megjelenni, milyen tartalmat adunk hozzájuk és hogyan tervezzük a kampánykommunikációt. Mindenről tudni fogsz, amiről szeretnél, de felesleges információt nem osztunk meg veled.
Visszacsatolás, eredmények értékelése
A folyamatos monitorozásnak és a rendszeres posztolásnak természetesen az a hozadéka, hogy 3 hónap után egy visszajelzést készítünk arról, hogyan működött addig a kampány. Ez alapján te is láthatod, hogy van-e olyan pontja, amin változtatni kell, esetleg kevesebb, vagy több posztot kell közzétenni, vagy más legyen a kommunikáció a következő időszakban. Természetesen látszódni fog már ennyi idő után is a munkánk gyümölcse, azonban 6 hónap vagy 1 év már jól látható, pozitív eredményeket hoz majd.
Szeretnéd, ha hatékonyabb lenne a kommunikációd a social mediában? Blogposztokat írnál, de nincs rá időd? Minden vágyad, hogy előrébb ugorj a Google találati listáján a megfelelő tartalmaid miatt? Keress bennünket az info@onlineakademia.hu e-mail címen, ahol a megadott paraméterek alapján ajánlatot adunk a kiszervezett marketing minden elemére. Csapatunkban több szövegíró és social media szakember dolgozik azon, hogy mindent megadjon az ügyfelek számára. Extra figyelmet fordítunk a kéréseidre, így neked csak az információ átadása lesz a feladatod.