Barion Pixel

Így készülj fel az őszi hajrára hirdetéskezelési szempontból!

Ahhoz, hogy időben el tudd kezdeni a felkészülést az év legnagyobb durranására, az őszi-téli kampányokra, fontos, hogy már előre legyen a fejedben egy menetrend, ami segít a fókusztartásban és abban, hogy semmilyen fontos elem ne maradjon ki a kampány felépítéséből!

Ebben a bejegyzésben most ezt a témát fogjuk jobban kibontani és egy kicsit messzebbről indítjuk annak érdekében, hogy legyenek támpontjaid és ne érezd annyira idegennek, nehéznek, esetleg félelmetesnek ezt a folyamatot!

1. Tervezd meg a konkrét ajánlataidat!

Az első és legfontosabb, hogy egyáltalán tudd, mit is szeretnél értékesíteni a célközönségednek, melyik szolgáltatásodra, programodra, csomagajánlatodra szeretnéd a fókuszt helyezni? Vedd figyelembe, hogy mi az, ami számodra értéket jelent; mi az, ami a bevételeid szempontjából is meghatározó lesz; és természetesen azt sem hagyd figyelmen kívül, hogy a célközönségednek aktuálisa mire van igénye. Valahol a három halmaz találkozásánál találod majd meg az optimális megoldást!

2. Kommunikációs stratégia felépítése

Ha már leszűkítetted, hogy a következő időszakban mely csomagajánlatokra, szolgáltatás csomagokra fogsz fókuszálni, vizsgáld meg, hogy azokból milyen előnyökre tehet szert a célközönséged. Listázd ki a legfontosabbakat és emeld ki azokat a kommunikációdban, hogy felkeltsd a közösséged figyelmét!

hirdetés

3. Social felületek posztjainak megtervezése ez alapján

Ha már megvannak a fő kulcsüzenetek, akkor erre épülvén tervezd meg, hogy mikor fogod elkezdeni egyáltalán a szolgáltatásaidra épülő kommunikációt és ütemezd be, hogy pontosan mikor és miről is fogsz beszélni változatosan!

4. Hirdetési terv készítése

Szuper! Ha ezzel is megvagy, akkor jöhet a hirdetési terv elkészítése: mikor fogod elkezdeni, min lesz a hangsúly, hogyan fogod elosztani a büdzsét, milyen struktúra alapján fogod megtervezni a kampányodat a célszámaidat szem előtt tartva!

Ha úgy érzed, ebben a lépésben még szükséged lenne egy támogató segítségre, ahol gyakorlati úton tapasztalhatod meg a hirdetéskezelés minden trükkjét, akkor ne habozz jelentkezni Facebook hirdetéskezelés kurzusunk egyikére!

Itt A-tól Z-ig mindent átadunk, folyamatos kérdezési lehetőség több héten át  és élő példákra épülő gyakorlatorientált folyamatok! Várunk Téged is, ha végre valódi eredményeket látnál a hirdetéskezelődben! Ingyenes, de értékes tartalmakért pedig kövess minket Instagramon!

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .