Előző cikkünkben már írtunk a 3 új Instagram matricáról, melyben bemutatjuk, hogy használd az egyes funkciókat a social media stratégiádba.
A Szavazás matrica nem új, de most módosítottak mind a kinézetén, mind a működési mechanizmusán. Arról, hogy ezek a változtatások mennyire sikerültek jól, megoszlanak a vélemények, de az biztos, hogy jelenleg ezzel kell dolgoznunk.
Néhány jól működő szavazás téma:
– Mi legyen a következő poszt témája?
– 2-4 lehetőség – termék, szolgáltatás, szín vagy csomag variáció, esetleg vásárlás mellé ajándék – közül melyiket választanád?
– Igen-nem típusú kérdések
– Általános kérdések, melyek nem feltétlenül kapcsolódnak a vállalkozás témájához, de a célközönség szempontjából releváns (pl. Milyen az idő nálad? Melyiket szereted jobban: kávé vagy tea?) Ilyenkor a válaszok gyakran helyettesíthetőek emojikkal.
Az Instagram Sztorik kiváló lehetőséget biztosítanak a vállalkozásoknak, hogy kapcsolódjanak a célközönségükhöz. Ha eddig nem használtad, akkor most mindenképp érdemes elgondolkodnod rajta, hogy beletanulj, mert kis erőfeszítéssel nagy eredményeket érhetsz el általa.