Barion Pixel

Így használd hatékonyan az Insta emlékeztető funkciót a posztjaidban

Az Instagram 2022 év elején kezdte el fokozatosan bevezetni a feed posztoknál az emlékeztető funkciót, melynek segítségével a képfolyamban megosztott posztokhoz beállítható egy dátum, melyre kattintva a felhasználók értesítést kapnak az adott időpont előtt.

Így tudsz emlékeztetőt adni a posztodhoz

Sajnos ez a funkció csak az Instagram alkalmazásból posztolva működik, ezért külső időzítős alkalmazással nem tudod beállítani, de némi előregondolkozással ez kevés erőfeszítéssel kiküszöbölhető.

1. Készítsd elő a posztodat az Instagram alkalmazásban a megszokott módon (kép kiválasztása és szerkesztése, majd szövegrész megírása)

2. Ugyanazon az oldalon, ahol a szövegrészt megírod, válaszd az Emlékeztető megadása opciót.

3. A megjelenő oldalon add meg az Esemény nevét és állítsd be a Kezdési időpontot.

4. Ezt követően opcionálisan lehetőséged van a Befejezés időpontját is megadnod.

5. Mentsd el a beállításokat, majd oszd meg a posztodat a szokott módon.

insta

Mi történik, ha emlékeztetőt adsz a posztodhoz?

Az adott poszt bal alsó (főoldali képfolyam, illetve a posztra magára rákattintva) vagy jobb felső (a profiloldali feedben) sarkában megjelenik egy kis naptár ikon, amire rákattintva felugrik egy menü a felhasználóknak.

Itt a felhasználóknak lehetőségük van emlékeztetőt kérni az eseménnyel kapcsolatban.

Az Instagram ezután 3 emlékeztetőt küld azoknak, akik kérték az emlékeztetőt:

– az esemény kezdése előtt 24 órával a Tevékenységek között megjelenik egy emlékeztető üzenet

– az esemény kezdete előtt 15 perccel az Instagram a Tevékenységek és a telefon rendszerüzenetei között is emlékeztet

– az esemény kezdésekor az insta ismét üzen a Tevékenységek és a telefon emlékeztető üzenetei között

Az emlékeztetővel ellátott posztok egyébként a Sztoriba megosztva is másképp jelennek meg: nem csak a poszt kattintható ilyenkor, hanem közvetlenül Sztoriból is kérhető az emlékeztető.

Mikor érdemes használni az emlékeztető funkciót?

Bármikor, amikor egy adott esemény vagy történés időponthoz köthető:

– új termék vagy szolgáltatás bemutatója

– online vagy offline esemény vagy rendezvény népszerűsítése

– különféle bejelentések esetén

– kedvezmények, időkorlátos ajánlatok, akciók promótálására

Ha szeretnél személyre szabott segítséget kapni, hogyan építheted be ezt a funkciót a stratégiádba, jelentkezz az Instagram Mentorprogramba!

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .