A hirdetési szövegek rendkívül fontos szerepet töltenek be minden vállalat és vállalkozó életében, hiszen ezeknek köszönhetően szerezhetsz új vásárlókat, ezek azok, amik felkeltik valakinek az érdeklődését, és ezek miatt (is) lehet nagyobb a bevételed. Nem mindegy, hogyan kommunikálsz, milyen szavakat, kifejezéseket használsz, így most segítünk neked egy picit abban, hogyan legyenek tökéletesek a hirdetési szövegeid.
Hiteles és természetes hirdetési szövegek
A Facebook hirdetési szövegek sikere azon múlik, hogy mennyire hitelesen és természetesen tudsz megszólítani másokat úgy, hogy sohasem találkoztál velük személyesen. A recept nem túl nehéz: tűnj ki a tömegből az egyszerű, érthető szövegeiddel és ne bonyolítsd túl a mondandódat! Az emberek gyorsan pörgetik a hírfolyamukat, ezért a lényegre törő üzenetek sokkal hatékonyabban működnek.
Fontos, hogy kerüld a barokkos körmondatokat, és tartsd szem előtt, hogy a Facebook inkább a közvetlen kommunikáció híve. Persze, megszólíthatod a követőidet magázva is, ha ez a vállalkozásodban is így történik, de egy dologra mindig figyelj: tegező és magázó hangnemben is maradj mindig hiteles!
A hatékony hirdetési szövegek alapjai
Ha megfogadod a tanácsainkat, akkor a hirdetési szövegeid biztosan célba találnak. Nem lesz másra szükséged a figyelem megragadásához, mint:
- Egy hatásos kezdőmondatra, ami egy, a vásárlóval előforduló problémát fejt ki.
- Tömör, informatív mondandóra. Maradj a rövid mondatoknál, amik egyszerű üzenetet közvetítenek.
- Olyan figyelemfelkeltő szavakra, mint az „ÚJ”, „INGYENES”, „AZONNALI”, amelyek növelik a kattintási hajlandóságot. Figyelned kell a hirdetési szöveged üzenetére, hiszen ezek nem minden esetben válnak be. Csak akkor használd őket, ha ezekkel is márkahű tudsz maradni.
- Célközönségnek szóló szövegre. Ismerd meg őket, és nekik kommunikálj. Ha új vevőket vonzanál be, akkor pedig hétköznapi kifejezéseket használj inkább, a szakzsargon helyett.
Kiemelések és trükkök a hírfolyamban
A Facebookon található hirdetési szövegek esetében sajnos nincs sok lehetőség a szövegformázásra, ezért kreatívan kell kiemelned a mondanivalódat. Próbáld ki a szögletes zárójeleket: például [ÚJ VIDEÓ], [INGYENES ESEMÉNY] vagy [LIMITÁLT AJÁNLAT]. Ez segít, hogy a hirdetésed azonnal kitűnjön a hírfolyamban található több ezer bejegyzésből. Ügyelj a nagybetűk használatáta, ami ugyan figyelemfelkeltő, de könnyen túlzásba is eshetsz vele. Ezzel a megfontolással használd az emojikat is, amik feldobják ugyan a hirdetési szöveged, de a túl sok már zavaró a szem számára, és nem is túl szakmai.
Hogy tud segíteni neked az Online Akadémia?
A Facebook hirdetések szövegezése nem bonyolult, ugyanakkor precíz munkát igényel. Légy lényegre törő, szólítsd meg közvetlenül a célközönségedet, és emeld ki, mit nyújtasz nekik. Ha egyszerű, hatásos üzeneteket készítesz, növelheted a konverziódat, és elérheted, hogy a tartalmad ne csak észrevegyék, de el is olvassák!
Az Online Akadémia két szuper tanfolyammal is hozzájárulhat a sikeres hirdetési szövegeidhez:
A Marketing szövegírás tanfolyamon nemcsak elméletben tanulsz meg írni, hanem gyakorlatban is magabiztosan készíted majd el landoló oldalaidat, blogcikkeidet vagy akár a Facebook hirdetéseid szövegét. A kurzus alatt megírt szövegeket azonnal felhasználhatod a vállalkozásodban, így amit megtanultál, rögtön élesben is kipróbálhatod.
Ha pedig már remekül megy az írás, jöhet a Facebook hirdetéskezelés tanfolyam, ahol kezdőként és középhaladóként is hasznos tudáshoz jutsz, akkor is, ha a gyakorlati lépéseket eddig nem mutatták meg más marketinges képzéseken. Nem csak tudni fogod, hogy a hirdetési büdzsédet jó helyen költöd-e el, hanem új vásárlókat találhatsz, a régieket pedig még jobb ajánlatokkal bombázhatod. Magabiztosan tudsz majd hirdetéseket létrehozni és optimalizálni a vállalkozásod számára!
Válaszd bármelyik képzést és bombázd a vevőidet, látogatóidat tökéletes hirdetési szövegekkel!