Barion Pixel
facebook

Facebook hirdetéskezelés

Vége a felesleges hirdetési költéseknek! Legyél a hirdetéskezelés nagyágyúja Facebook tanfolyamunk segítségével!

facebook hirdetéskezelés

Vége a felesleges hirdetési költéseknek!

Legyél a hirdetéskezelés nagyágyúja Facebook tanfolyamunk segítségével!

Szeretnéd profin kezelni a Facebook hirdetési kampányaidat, de a gyakorlati lépéseket eddig nem mutatták meg a marketinges képzéseken?

Facebook oktatásunkon kezdőként és középhaladóként is hasznos és gyakorlatias tudáshoz jutsz.

Nem csak tudni fogod, hogy a hirdetési büdzsédet jó helyen költöd-e el, hanem új vásárlókat találhatsz, a régieket pedig még jobb ajánlatokkal bombázhatod.

Ezen a Facebook hirdetési tanfolyamon a hirdetéskezelés minden gyakorlati trükkjét elsajátíthatod.

Magabiztosan tudsz majd hirdetéseket létrehozni és optimalizálni a vállalkozásod számára!

Valós tudás alapján fogsz:

Vége a felesleges hirdetési költéseknek! Legyél a hirdetéskezelés nagyágyúja Facebook tanfolyamunk segítségével!

MIT FOGSZ TUDNI FACEBOOK HIRDETÉS TANFOLYAMUNK ELVÉGZÉSE UTÁN?

Világosan fogod érteni és gyakorlatba ültetni:


Ki fog segíteni neked?

Kovács Eszter vagyok, online marketing szaktanácsadó.

Én foglak segíteni a social mediaban való tudatos megjelenésed, önazonos online kommunikációd, illetve a mindezekre épülő, eredményes Facebook és Instagram hirdetéskezelésed hármasában.

2019-ben ismerkedtem meg ezzel a világgal, aminek a mai napig nagyon hálás vagyok, mert ennek köszönhetően tudtam megteremteni magamnak azt a rugalmas életet, amire vágytam!

Saját ügyfeleim mellett két hazai marketing ügynökség munkáját is segítem alvállalkozóként, így a napjaim legnagyobb részét a Facebook hirdetéskezelések, kampánystratégiák és teljes körű marketing stratégiák összeállítása teszik ki! Ügynökségi szinten és saját ügyfeleim révén is rengeteg féle iparágba és ezáltal számos termék- és szolgáltatás fókuszú vállalkozásba tekinthettem be, illetve gyakorlati úton tapasztalhatom meg a platformon megjelenő folyamatos újításokat. 

Az a célom, hogy segítsem átlátni a platformban rejlő, számodra hasznos (!) lehetőségeket, olyan gyakorlati tudást és hasznos trükköket sajátíts el, amelyeket a saját vállalkozásodban tudsz kamatoztatni és végre sikereket érj el a hirdetéskezelésben.

Részletes tematika

  • Alapok a Facebook és Instagram platform sajátosságairól – Kinek, miért és mire érdemes használni?
  • Bevezetés a tartalom stratégiába – Mi az, miért van rá szükség? Hogyan segítheti az üzleti céljaid elérését és a hirdetések hatékonyságát?
  • Facebook és Instagram üzleti oldal használata; Elemzések; Facebook események; Bolt funkció 
  • Így készítsd el magadnak a saját social media auditod! 
  • A tartalom stratégia és a hirdetések „keresztmetszete” – Mit tehetsz azért MÉG BÁRMILYEN HIRDETÉS ELINDÍTÁSA ELŐTT, hogy még eredményesebben elérhesd a vágyott céljaid?
  • Kommunikációs stratégiák és jól bevált ötletek a kampányok elindítása előtt!
  • Vállalkozáskezelő megismerése
  • Domain hitelesítés
  • Mérési beállítások
  • Hirdetéskezelői felület + ajánlott beállítások
  • Posztkiemelés + Hirdetésközpont + Hirdetéskezelő felület közötti különbségek
  • Egyéni / Hasonmás / Mentett / Speciális célközönségek – Mik ezek? Mi a különbség? Mikor mit érdemes használni?
  • Hogyan tudod a vállalkozásodra szabva elkészíteni a saját Egyéni + Hasonmás közönségeidet?
  • Események + Egyéni konverziók közötti különbség – Hogyan hozol létre egyéni konverziót a vállalkozásodra szabva, konkrét célodnak megfelelően? Hol használjuk?
  • Események konfigurálása 
  • Kampány stratégia kialakítása
  • Kampánycélok és üzleti célok párosítása – Mikor mit használj?
  • Facebook hirdetések a gyakorlatban: bemutatása és elkészítése a stratégia alapján! 
  • Kampánystruktúra – Mit értünk alatta? Mik a legnagyobb hibák, amiket itt elkövethetünk? Mik a hiányosságok általában?
  • Milyen típusú kreatívokat érdemes használni / tesztelni és mennyit?
  • Canva alapok 
  • Hirdetési szöveg felépítése, megtervezése 
  • Költségtervezés: milyen arányban érdemes elosztani a büdzsét a különböző kampánycélokra?
  • Kampányok elemzése / kiértékelése
  • Legfontosabb KPI-k (mutatószámok) kampánycélonként – Melyik mutatószámból mire lehet következtetni, melyek mondják meg, hogy érdemes lehet módosítani a kampányon? Illetve a vásárlói útvonalon belül hol érdemes „belenyúlni”, hogy javíthassunk az eredményeken?
  • Oszlopbeállítások – Hogy állítod be magadnak, hogy a saját vállalkozásodra szabott / kampánycéloknak megfelelő mutatószámokat lásd a helyes kiértékeléshez?
  • Extra gyakorlati óra
  • Kérdések megválaszolása
  • Gyakorlás a hirdetéskezelőben

Facebook hirdetéskezelés tanfolyam időpontok

2022.09.13-2022.10.13

Oktatási napok és időpontok:

kedd, csütörtök 18:00-20:00

A képzés ára: 99 990 Ft

Plusz 3 érv, amiért érdemes nálunk tanulnod a Facebook hirdetések rejtelmeiről

A Facebook oktatást egy hirdetéskezelésben komoly tapasztalattal bíró szakember tartja, ezért biztos lehetsz benne, hogy jól megvalósítható eszköztárral fog felvértezni.

Élő online képzésünk során minimalizáljuk a szakzsargont, hogy a Facebook tanfolyam során az elméletet és a gyakorlatot is közérthetően kapd kézhez. 

Közbejött valami és nem értél oda az élő órára? Nem probléma, mert Facebook hirdetés oktatásunk minden videóját később is bármikor visszanézheted 1 éven keresztül.

Vége a felesleges hirdetési költéseknek! Legyél a hirdetéskezelés nagyágyúja Facebook tanfolyamunk segítségével!

Komplex tudást szeretnél? Válaszd a PPC csomagot

© 2022 – Online Akadémia