Barion Pixel

Hogyan hozzunk létre egy Google Ads fiókot?

Az egyik leggyakoribb visszatérő kérdés, hogy ha nincs Google Ads fiókom, akkor hogyan kellene regisztrálni, hiszen a városi legenda szerint ez baromi bonyolult és ha rosszul csinálja az ember, akkor hirtelen levonja pénzt a Google.

Vágjunk is bele, hogy mire érdemes figyelni, és hogyan lehet ezt a szóbeszédet kivédeni. Az első lépés, hogy menj erre az oldalra: https://ads.google.com/intl/hu_HU/home/. Kattints jobb felül a Kezdés gombra.

google ads

Ezután, jelentkezz be a vállalati vagy privát gmail.com címeddel. (Sajnos első használatkor nem lehet különleges vállalati e-mail címmel regisztrálni, de a későbbiekben át tudod állítani.) Ha valami oknál fogva, már volt Google Ads fiókod, akkor láthatsz megkezdett regisztrációkat, de kattints az új Google Ads fiók gombra.

Majd megjelenik egy új képernyő, ahol is elkezdhetjük létrehozni az első kampányunkat. Sok esetben ez a regisztráció után készül csak el, így kattintsunk alul az Átváltás szakértői módra.

Az következő lapfülön láthatjuk a kampánytípusokat, de mivel csak fiókot szeretnénk regisztrálni, ezért megint bal alul válasszuk ki a Fiók létrehozás kampány nélkül szöveges részt.

A fiók alap adatait a következő fülön tudjuk beállítani, ahol figyeljünk, hogy a megfelelő időzónát és pénznemet válasszuk ki, hogy a költség elszámolásnál és a kampány időzítéseknél ne ütközzünk probléma (ha rossz időzónát állítasz be, akkor minden indulás és vég időpontot át kell számolnod a helyi időre). Majd kattints a Küldés Gombra!

Sikerült! Elkészült a hirdetési fiókod. Kattints a Fedezze fel fiókját gombra. Mielőtt feltöltenéd az első kampányokat mindenképpen állítsd be ebben a menüpontban a számlázási és kártya adatokat, hogy ne legyen probléma a kampányok indulásával.

Számlázási beállítások:

A Számlázás oszlopból a Beállítások menüpont:

Itt meg tudod adni a Számlázási és bankkártya adatokat. Paypal fiókot és Mastro kártyát nem fogad el a rendszer, és érdemes egy tartalékot is beállítani, hogy ne legyen probléma a levonással. A fizetésnél lehet utalásos verziót választani, amikor is ha látjuk, hogy fogy az összeg, akkor utalunk, de sokkal praktikusabb az Automatikus levonás opció, ahol a kártyáról havonta vonják le az összeget, így biztosak lehetünk, hogy nem szünetelnek a kampányaink és nem kell az elejéről kezdeni a tanulási fázist.

Sok sikert a kezdeti lépésekhez, és ha szeretnétek jobban elmélyülni és kampányokat készíteni, akkor olvassatok minket vagy gyertek az őszi Google Ads kurzusomra.

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .