Biztosan te is találkoztál már a remarketing fogalmával korábban és feltehetted a kérdést: pontosan mit is jelent ez? Azoknak az ügyfeleknek a visszacsábítása, akik már jártak az oldaladon, röviden ismételt megcélzást jelent. Ez lehet konkrét vásárlás, vagy csupán egy hirdetésre történő kattintásból eredő célzás.
A remarketinggel érdemes sokat foglalkozni, hiszen nagy arányban, több, mint 90%-ban az oldal látogatói közül vásárlás nélkül hagyják el az oldalt, nem kér ajánlatot, ezáltal vissza kell őket hozni az oldalra.
Ösztönözni kell a látogatókat arra, hogy nálunk vásároljanak, hiszen az ebből szerzett tőkéből tud 1 vállalkozás tovább fejlődni. Sokan azt gondolják, hogy a Facebook remarketing beállítása nehéz, sajnos el kell keserítselek, mert nagyon egyszerű lépésekből áll, ezáltal bárki könnyedén meg tudja tanulni.
Ezért alkalmazd:
A Facebook remarketing hirdetés hasznos, mivel általa olyan célközönségeket érhetsz el, akik már ismernek, függetlenül attól, hogy vásároltak-e már nálad, tudnak rólad, valamilyen szinten ismernek.
Személyre is tudsz szabni 1-1 ajánlatot a leendő ügyfél számára, hiszen tudod, hogy milyen termékre keresett rá az oldaladon. Ha viszont már vásárolt nálad tudsz még konkrétabban ajánlani számára, például kiegészítő terméket, mint 1 fényképezőgép esetében a lencse vagy 1 állvány.
Legyél te is tudatosabb, ne hagyd, hogy más vállalat arassa le azokat a bizonyos babérokat helyetted. Tudd meg, hogy hogyan kell helyesen használni a Facebook remarketinget, mert egyszer csak azt fogod észrevenni, hogy már nincs is szükséged új vásárlókra, hiszen sikeresen ki tudtál alakítani a segítségével egy fix ügyfélkört.