Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy vajon hogyan lehetséges mérni 1-1 Facebook kampány sikerességét. Ez a vállalkozások, legfőképpen a kisebb, vagy akár induló cégek számára fontos, mivel a költségvetéséből minimális összeg az, melyet a marketingre tudnak fordítani, emiatt ezt a részt a leghasznosabb módon szeretnék elkölteni.
Mellettük viszont a nagyobb cégek számára is lényeges a mérése, mivel azáltal tudják megállapítani, hogy mire érdemes költeniük a marketingre fordított költségükből és ne felesleges pénzégetést végezzenek. Erre remek megoldás a Facebook Pixel, más néven Facebook képpont használata.
Miért?
Hasonló funkciókkal bír, mint a Google Ads, de teljesen mégsem ugyanazt szolgáltatja, használata könnyű és nem kell érteni a programozáshoz sem, ha alkalmazni szeretnénk a kampányaink során. A Facebook képpont egy kódrészlet, amely a webhelyedhez tartozik. Segít abban, hogy a hirdetési kampányokat mérni és optimalizálni tudd, továbbá célközönség létrehozására is van mód.
Tökéletes arra is, hogy remarketingelni tudj, tehát, ha valaki valamilyen műveletet hajtott végre az oldaladon (például meglátogatta a webhelyedet) akkor aktiválódik a Facebook Pixel, amiről te értesülsz. Ezáltal könnyen fel tudod venni a kapcsolatot az ügyféllel akár egyéni ajánlatadása céljából.
Több Facebook Pixelt használónak van pozitív tapasztalata: például jelentős növekedés volt megfigyelhető az értékesítés terén, illetve a megtérülés mértéke is számottevő méreteket öltött a funkció használatának segítségével.
Hogy kell Facebook pixelt beállítani?
Ha szeretnéd tudni, hogyan lehetséges a Facebook pixel beállítása, valamint hogy ezt hogyan építsd be a gyakorlatba a kampányaid létrehozása során, akkor jelentkezz kurzusunkra. Általa szélesebb képet kaphatsz arról, hogy a Facebook kampányaid mennyire sikeresek, esetlegesen min szükséges javításokat eszközölni a jobb eredmény elérése érdekében. A kurzus elvégzése után nem lesz szükséges harmadik félre, hiszen ezután te is könnyen tudod mérni a kampányaid eredményét.