Facebook hirdetéskezelés könnyen és gyorsan

Te is elgondolkodtál már azon, hogy a Facebook hirdetéskezelőt hogyan kell megfelelően használni? A környezetedből többen alkalmazzák, viszont, amikor segítséget kérsz tőlük a kérdésüket sem érted? Ha ez veled is előfordult már ne aggódj senki sem úgy kezdte, hogy már mindent tudott róla. A hirdetéskezelő használata nem bonyolult csupán gyakorolni kell hozzá, ebben nyújtunk számodra segítő kezet.

A lényeg: ne félj kérdezni, mi azért vagyunk, hogy a vállalkozásod számára minden olyan tudást átadjunk számodra a hirdetéskezelőről, melyre szükséged lesz az alkalmazása során.

A funkcióját tekintve természetesen arra használjuk, hogy hirdetéseket hozzunk létre, be tudjuk állítani, hogy az hol és mikor jelenjenek meg, illetve általa követheted, hogy a kampányaid a marketingcéljaiddal összhangban vannak-e vagy esetleg átdolgozást igényel-e.

hirdetés

Bárhol, és bármikor használhatod a Hirdetéskezelő alkalmazást és figyelemmel tudod kísérni az aktuális eseményeidet a kampányaid életében. Ezért nem kell aggódnod, ha nem vagy laptop közelben, hiszen a segítségével a telefonodról is tudod használni.

A legfontosabb a vállalkozások számára, hogy be tudod állítani az adott kampányhoz tartozó költségkeretet, akár napra lebontva vagy a kampány teljes élettartamára. Ez nagy segítség, hiszen nem kell azon aggódni, hogy túlköltekezünk 1-1 kampányhirdetés során.

A/B teszt

Hallottad már az A/B teszt fogalmát? Röviden azt jelenti, hogy 2 féle hirdetést hozol létre a kampány során, és azt, amelyik jobban teljesít, az első néhány napban hagyod a kampány teljes ideje alatt futni a nagyobb elérés érdekében. Ezáltal kaphatsz egy képet arról, hogy a célközönséged számára például melyik egy vonzóbb ajánlat, egy wellness hétvége vagy egy 50 000 Ft értékű ajándékutalvány.

Ezt mind megtanulhatod

Facebook hirdetéskezelő tanfolyamunk elvégzése után, világosan fogod érteni és a gyakorlatba ültetni a következőket:

  • A Facebook és a hirdetéskezelő fiók használatát és beállításait
  • A Facebook marketing alapjait a márkaismertségtől a stratégián át a szerkesztésig
  • Facebook és Instagram üzleti oldalak létrehozását és beállításait
  • A statisztikák elemzését
  • A hirdetések hatékony költségtervezését
  • A mérések, a tesztelés és az optimalizálás technikáit
  • A Facebook hirdetések készítését
  • A lead generálás folyamatát és gyakorlatát
  • A Facebook hirdetési kampányok céljait, indítását és elemzését
  • A célközönséged meghatározását és célzását úgy, hogy újra és újra elérd őket

Mit gondolsz? Megpróbálod? Jelentkezz itt!

Szólj hozzá!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.