Te is elgondolkodtál már azon, hogy a Facebook hirdetéskezelőt hogyan kell megfelelően használni? A környezetedből többen alkalmazzák, viszont, amikor segítséget kérsz tőlük a kérdésüket sem érted? Ha ez veled is előfordult már ne aggódj senki sem úgy kezdte, hogy már mindent tudott róla. A hirdetéskezelő használata nem bonyolult csupán gyakorolni kell hozzá, ebben nyújtunk számodra segítő kezet.
A lényeg: ne félj kérdezni, mi azért vagyunk, hogy a vállalkozásod számára minden olyan tudást átadjunk számodra a hirdetéskezelőről, melyre szükséged lesz az alkalmazása során.
A funkcióját tekintve természetesen arra használjuk, hogy hirdetéseket hozzunk létre, be tudjuk állítani, hogy az hol és mikor jelenjenek meg, illetve általa követheted, hogy a kampányaid a marketingcéljaiddal összhangban vannak-e vagy esetleg átdolgozást igényel-e.
Bárhol, és bármikor használhatod a Hirdetéskezelő alkalmazást és figyelemmel tudod kísérni az aktuális eseményeidet a kampányaid életében. Ezért nem kell aggódnod, ha nem vagy laptop közelben, hiszen a segítségével a telefonodról is tudod használni.
A legfontosabb a vállalkozások számára, hogy be tudod állítani az adott kampányhoz tartozó költségkeretet, akár napra lebontva vagy a kampány teljes élettartamára. Ez nagy segítség, hiszen nem kell azon aggódni, hogy túlköltekezünk 1-1 kampányhirdetés során.
A/B teszt
Hallottad már az A/B teszt fogalmát? Röviden azt jelenti, hogy 2 féle hirdetést hozol létre a kampány során, és azt, amelyik jobban teljesít, az első néhány napban hagyod a kampány teljes ideje alatt futni a nagyobb elérés érdekében. Ezáltal kaphatsz egy képet arról, hogy a célközönséged számára például melyik egy vonzóbb ajánlat, egy wellness hétvége vagy egy 50 000 Ft értékű ajándékutalvány.
Ezt mind megtanulhatod
Facebook hirdetéskezelő tanfolyamunk elvégzése után, világosan fogod érteni és a gyakorlatba ültetni a következőket:
- A Facebook és a hirdetéskezelő fiók használatát és beállításait
- A Facebook marketing alapjait a márkaismertségtől a stratégián át a szerkesztésig
- Facebook és Instagram üzleti oldalak létrehozását és beállításait
- A statisztikák elemzését
- A hirdetések hatékony költségtervezését
- A mérések, a tesztelés és az optimalizálás technikáit
- A Facebook hirdetések készítését
- A lead generálás folyamatát és gyakorlatát
- A Facebook hirdetési kampányok céljait, indítását és elemzését
- A célközönséged meghatározását és célzását úgy, hogy újra és újra elérd őket