Érdemes még Facebook hirdetést létrehozni?

A Facebook hirdetések olcsók, jók az elérései és egyszerűen meg tudja őket bárki csinálni, gondolják sokan. Igen ám, de egy-egy félrecsúszott üzenet vagy kampány sokba kerülhet a hirdetőnek, ráadásul az utóbbi években az Instagram és a TikTok népszerűbbé vált nagy testvérénél. Érdemes még egyáltalán invesztálni ebbe a social media platformba? Milyen újításokkal lehet követőket, vásárlókat szerezni?

A legnépszerűbb iparágak sikeres Facebook hirdetései

A Facebook hirdetések nem mindenkinek valók, ezt már az elején le kell szögeznünk. Vannak olyan szektorok, amiket Instagramon vagy TikTokon még jobban meg lehet futtatni, de számtalan olyan akad, amit el sem szabad mozdítani erről a platformról. Például a fitnesz – és szépségágazat átkattintások, hirdetésre való kattintások és átlagos konverzió esetén is jól teljesít, hasonlót tudunk elmondani a ruházati, az egészségügyi, az oktatás és a jogi szektorról is. Ha ilyen vállalkozást üzemeltetsz, akkor mindenképp a Facebook lesz a te felületed! Persze, kiegészítheted képekkel és kis videókkal a további social media platformokon, de ne vesd el a Facebook hirdetéseket sem!

Ne hozz létre rengeteg bejegyzést és Facebook hirdetést

Sokan úgy gondolják, ha naponta kitesznek egy posztot, és folyamatosan Facebook hirdetésekkel bombázzák a követőiket, vagy érdeklődőiket, akkor nagyobb lesz az elköteleződésük. Ez sajnos nem így van, az influenszerek nagy része mindössze heti 10-nél kevesebb bejegyzést tesz közzé, ellenben a cégekkel, akik akár 90-et(!) is posztolhatnak. Ahelyett, hogy folyamatosan bombáznád a követőidet, érdemes a megfelelő időzítésre koncentrálnod, amivel pénzt spórolhatsz, valamint növelheted az elkötelezett követőid számát.

Videóhirdetésben is érdemes gondolkoznod

A Reels-videók Facebookon való megjelenésével egy új fejezet indult a platform életében. Ezek a rövid videók sok mindent meg tudnak mutatni, például a legújabb termékedet. A nézők gyakran észre sem veszik, hogy hirdetést néznek, ami egyik szempontból jó, másik szempontból pedig rossz, hiszen mégis csak az eladás a célod. Fontos, hogy megtaláld a határt, el tudd adni a termékedet és állandó vásárlókat szerezz. Az Online Akadémia kurzusai között elérhető a Facebook Hirdetéskezelés kurzus, ahol megtanítjuk neked, hogyan kell jól és hatékonyan hirdetést létrehozni. Otthonod kényelméből elvégezhető ez a tanfolyam, amit utána azonnal be tudsz építeni a vállalkozásodba, esetleg elindulhatsz a Social Media menedzseri vonalon is.

Keress minket bizalommal, hiszen a Facebook jött, maradt és egyelőre sehova nem megy. Akkor sem, ha mindenki az Instagramról és a Tiktokról beszél.

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .