Instagram highlight – mit emelj ki?

Az Instagram highlight egy olyan funkciója a platformnak, amit könnyen az előnyödre fordíthatsz. Nem igényel nagy tudást a létrehozása, viszont fontos a tervezés és az egységesség, hogy megfelelően képviselje a márkádat. Lássuk, mit érdemes tudni az Instagram highlightról! Mit takar az Instagram highlight? Az Instagram highlight tulajdonképpen egy remek lehetőség arra, hogy megmutasd a márkád … Tovább olvasom

Miért van szükséged szövegíróra a ChatGPT korában?

Egy jó szövegíró manapság kincs. Kevesen becsülik viszont meg, hiszen az utóbbi években beköszöntött az AI, vagyis a mesterséges intelligencia kora, és hát valljuk be, sok mindent megold helyettünk. Alkalmazzák is serényen a cégvezetők, social media menedzserek, vállalkozók, hiszen egy szövegírót megfizetni plusz kiadással jár. Azonban mégis arra ösztönzünk téged, hogy válassz inkább egy szakembert … Tovább olvasom

Hírlevél stratégia – mikor küldjél és mennyit?

A hírlevél stratégiát jól át kell gondolnod. Nem mindegy a mennyisége, sőt az sem, hogy milyen gyakran és mikor küldöd ki. Minden szektorhoz más és más tartozik, mi most egy általános leírást mutatunk arról, hogyan érdemes ezt jól csinálni. Hírlevél stratégia – a kevesebb néha több A hírlevél stratégia során meghatározod azt, hogy hány darab … Tovább olvasom

Facebook hirdetések optimalizációja – Mikor hatékony és mikor kell változtatnunk rajta?

A Facebook hirdetések optimalizációja azért is fontos, hogy ne gondoljunk az itt elköltött összegre kidobott pénzként. Minden esetben érdemes odafigyelni arra, hogyan és miként tudunk jól beállítani egy-egy social media hirdetést, ám mivel a Facebook felhasználók száma a legtöbb jelenleg hazánkban, ezért ezzel foglalkozunk. Facebook hirdetések optimalizációja – miért a Facebook? Érdemes egy kicsi kitekintéssel … Tovább olvasom

Tartalomgyártás több platformra – hogyan csináld jól?

A tartalomgyártás több platformra manapság már lehetséges. Nem kell új posztot írnod Instagramra és Facebookra, sőt, a Reels videókat is az összes közösségi média platformon fel lehet használni. Igen ám, de amennyire praktikus ez, annyira kell odafigyelned arra, hogy milyen tartalmat osztasz meg a céged nevében a különböző oldalakon. Lássuk, mi az, amire figyelned kell, … Tovább olvasom

LinkedIn kapcsolatépítés lépésről-lépésre

A LinkedIn kapcsolatépítés nem egy nagy ördöngösség. Mi kell hozzá? Egy ember, aki szeretne új kapcsolatokat kialakítani, vagy régieket feleleveníteni, esetleg az új munkahelyén beilleszkedni. Egyszerűnek hangzik, ha a fenti esetekre használod a platformot, de mi van akkor, ha szeretnéd bővíteni a márkád iránt elkötelezettek táborát, vagy bevonnál olyan hozzáértőket, akikre a későbbiek során szükséged … Tovább olvasom

Feliratkozó szerzés hatékonyan – mit kell tenned, hogy bővítsd a listádat?

A hatékony feliratkozó szerzés akkor működhet, ha megfelelően próbálod aktivitásra bírni azokat az embereket, akik érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt. Ez egy komplex folyamat, amely tervezéssel kezdődik és az első hírlevél kiküldéséig tart. Mit kell tenned ahhoz, hogy folyamatos legyen a feliratkozó szerzésed? Feliratkozó szerzés hatékonyan – hogyan kezdd el? A feliratkozó szerzés hatékonyan akkor történik, … Tovább olvasom

Hogyan találd meg a tökéletes influencert?

A tökéletes influencer megtalálása nem olyan nehéz. Ha van egy terméked, akkor tisztában vagy a célcsoportjával, azzal, hogy kinek szeretnéd eladni, hogy kiket szeretnél megszólítani vele. Ennek köszönhetően nem olyan nehéz megtalálni a tökéletes véleményvezért. Igen ám, de azért mégis oda kell figyelned pár szempontra, ami alapján zökkenőmentes lehet az együttműködés. A tökéletes influencer forgalmat … Tovább olvasom

Profi posztolás ezeken a felületeken – melyiket miért használd?

A profi posztoláshoz elengedhetetlen az, hogy megismerd a közösségi média felületeit. Nem elég csak képeket, szövegeket és videókat közzétenni, tisztában kell lenni azzal, hogy melyiket mikor érdemes használni. Azt sem lehet kizárni, hogy mindegyikben sikeres lehetsz, de előfordulhat az is, hogy 1-2 helyen találod meg a célközönséged. Megmutatjuk most, hogy érdemes posztolnod Instagramon, TikTokon és … Tovább olvasom

Vajon szükséged van Instagram fiókra?

Egy Instagram fiók létrehozása ma pofonegyszerűen megvalósítható. Megadod az adataidat és máris feltárul előtted a csodálatos képek és hashtagek világa. Igen ám, de lehet olyan témában alkotsz, vagy olyan terméket árulsz, ami nem biztos, hogy Instagram kompatibilis. Ebben a cikkben most választ találhatsz a kérdésedre, és végre megtudhatod, hogy vajon tényleg szükséged van-e Instagram fiókra?