Így lettem online marketinges…

Manapság már nem tudod úgy megnyitni egyik közösségi média platformot sem, hogy ne találkoznál influencer marketinggel. Mit takar tulajdonképpen ez a kifejezés? Kik azok az influencerek? Miért hasznosak ők a számunkra? Hogyan lehet jól használni őket egy marketingkampány során? Ezeket a kérdéseket mind megválaszoljuk most ebben a cikkben és megmutatjuk, hogyan profitálhatsz belőlük.

Influencer marketing – mindent az alapoktól

Manapság már nem tudod úgy megnyitni egyik közösségi média platformot sem, hogy ne találkoznál influencer marketinggel. Mit takar tulajdonképpen ez a kifejezés? Kik azok az influencerek? Miért hasznosak ők a számunkra? Hogyan lehet jól használni őket egy marketingkampány során? Ezeket a kérdéseket mind megválaszoljuk most ebben a cikkben és megmutatjuk, hogyan profitálhatsz belőlük.

Saját marketing – kiszervezzem vagy megtanuljam?

Egy vállalkozó számára rendkívül fontos a saját marketing, hiszen ez az a pontja a cégnek, amely tulajdonképpen generálja az eladásokat. Legyen szó termékről, szolgáltatásról, workshopról, vagy tudásról, ennek az eszköznek a használata elengedhetetlen. Sokan azonban problémába ütköznek akkor, amikor megpróbálnak egy saját Facebook bejegyzést vagy egy teljes kampányt összetenni, hiszen ez egy külön szakma, amit vagy megtanul valaki, vagy pedig kiszervezi. Melyik lehet a helyes megoldás? Saját marketing esetén van egy jó hírünk: mindkettő hatékonynak bizonyul!

Esettanulmány – kampányépítés

A videófajták az utóbbi időben nagy hangsúlyt kaptak az összes közösségi média felületen. A TikTok működése erre alapszik, az Instagram már jó ideje használja őket, és a nagytestvér, azaz a Facebook is felsorakozott mögéjük. Ezek mind-mind olyan eszközök, amellyel hatékonyabbá válhat a kommunikációd a követőiddel és vásárlóiddal, ezért érdemes a megismerésükre energiát fordítanod. Milyen videófajták léteznek, melyiket mire és hol tudod használni?

Videófajták a közösségi médiában – mi a különbség a story, a reels és az élő bejelentkezés között?

A videófajták az utóbbi időben nagy hangsúlyt kaptak az összes közösségi média felületen. A TikTok működése erre alapszik, az Instagram már jó ideje használja őket, és a nagytestvér, azaz a Facebook is felsorakozott mögéjük. Ezek mind-mind olyan eszközök, amellyel hatékonyabbá válhat a kommunikációd a követőiddel és vásárlóiddal, ezért érdemes a megismerésükre energiát fordítanod. Milyen videófajták léteznek, melyiket mire és hol tudod használni?

Ügyfélkezelés a gyakorlatban

Online marketing managerként két felé oszlik a figyelmem: a munkatársaimra és az ügyfeleimre. Mondhatjuk úgy, hogy én vagyok a kettejük közötti fal, vagy olykor a fordító is. Mi az igénye az ügyfélnek és, hogy lehet ezt megvalósítani… Mindennapi helyzeteket oldunk meg így közösen, hárman, java részt félreértés nélkül. Ahhoz, hogy valóban zökkenőmentes legyen az együttműködés … Tovább olvasom

Milyen legyen a hirdetési kreatívod – tippek kezdő Canva használóknak

A hirdetési kreatívod meghatározza a márkád, így fontos rá időt fordítani. Nem mindegy milyen színeket, milyen betűtípust, milyen képeket használsz, hiszen ezek a tartalmak fogják bevonzani a vevőidet. Milyen alapvető dolgokra kell odafigyelned, mielőtt meghatároznád a hirdetési kreatívod? Íme pár tipp kezdő Canva használóknak a sikeres kampánystratégiáért!

Kampánykommunikáció és tervezés – a sikeres eladás titka

Egy, a social mediaban futó kampány kommunikációja rendkívül fontos. Egy jól megtervezett és kivitelezett poszt rengeteg számtalan vásárlót hozhat, viszont, ha hiba csúszik a gépezetbe, vagy épp nem megfelelő a megvalósítás, akkor bizony a visszájára is elsülhet az egész. Hogyan lehet jól és hatékonyan megtervezni egy kampány kommunikációját és milyen lépések azok, amik semmiféleképpen nem … Tovább olvasom

Örökzöld posztötletek – témák, amivel nem lőhetsz mellé

Szerencsére vannak olyan posztötletek, amik minden oldalon megállják a helyüket, legyen szó szépségszalonról, ügyvédi irodáról, vagy éppen egy étteremről. Ezeket minden évben újra elő lehet venni, színesítve ezzel az egyedi megjelenéseket. Lássuk, mik azok, amivel egészen biztosan nem lősz mellé a vállalkozásod social media felületén. Posztötletek ünnepekre – minden, amire emlékezhetünk Az egyik klasszikus örökzöld … Tovább olvasom

3 hasznos tipp az Instagram oldalad hatékonyságának növelésére

Egy kényszerből létrehozott Instagram oldal sokak számára csak egy púp lehet a hátukon. Pedig ha minden vállalkozó elvégezne egy kurzust a kezelésével kapcsolatban, sokkal hatékonyabban és gyorsabban tudná kamatoztatni a felületre szánt pénzt és időt. Milyen fontos pontokat kell betartanod cégként az Instagram oldalad kezelése során? Add át a márkád hangulatát az Instagram oldaladon keresztül … Tovább olvasom