Bár a Sztoriknak határozott előnyük, hogy könnyen elkészíthetőek és sokkal lazább tartalomkészítést jelentenek, mint a feed posztok, azért ha egy vállalkozás egy kicsit is komolyan veszi magát, akkor elég sok energiát tesz bele a Történetekbe is.
Gyakran a Sztorikban válaszolunk a közösségünk kérdéseire, megosztunk magunkról személyesebb információkat, megmutatjuk a vállalkozásunk mindennapjait, és mindezt kevésbé polírozott formában, mint ahogy a képfolyamban tennénk. Ugyanakkor ennek nagy szerepe van a bizalomépítésben, ezért jó lenne, ha nem csak 24 óráig tudnánk megőrizni az ilyen contentet.
A megoldást a Sztori Highlightok jelentik, melyekbe mintegy mappákba rendezhetjük a Történeteinket, és a közönségünk 24 óra elteltével is visszanézheti őket.
Az alábbiakban megismerhetsz 3 olyan Sztori Highlight típust, amit a vállalkozásodban mindenképp érdemes használni.
1. Rólam/rólunk
Ebbe a Highlightba érdemes betenni a személyesebb információkat:
– bevnni az embereket a színfalak mögé a vállalkozásban
– megmutatni egy-két személyesebb mozzanatot a vállalkozásunkon kívüli életből (pl. Csapatépítő tréning, nyaralás életkép)
– elmesélni a vállalkozás történetét
Ezek azok a dolgok, amikhez az emberek valóban kapcsolódni tudnak.
2. Termékek/szolgáltatások
Ebbe a Highlightba kerülhetnek az olyan Sztorik, amik a vállalkozás termékeihez és/vagy szolgáltatásiahoz kapcsolódnak.
Természetesen előfordulhat, hogy ez nem egy ömlesztett Highlight lesz, hanem több önálló mappa, amibe a termékek szerint vannak rendszerezve az információk.
Mindenestre ebbe a Highlightba kerülhetnek:
– termékbemutatók
– képek az ügyfelektől (ez az úgynevezett user generated content – röviden UGC -, vagyis a felhasználók által készített tartalom)
– kérdések megválaszolása a termékekkel kapcsolatban
– olyan Storyk, amik közvetlenül linkelnek az adott termékhez
– termékinformációval kapcsolatos Történetek
3. Visszajelzések/eredmények
A bizalomépítés másik fontos eszköze a vásárlói és ügyfél visszajelzések. Ezeket szintén érdemes Sztoriként megosztani, utána pedig Highlight formájában hosszútávon elérhetővé tenni. (Figyeljünk azonban arra, hogy mindenkitől kérjünk engedélyt, hogy megoszthassuk a visszajelzését!)